Medlemsbetingelser

Av: Ronny Madsen 04.10.17
Vilkår for bestilling av medlemskap i supporterklubben.

Foretaksinformasjon:
  • Foretaksnummer: 984 261 721
  • Juridisk navn: Arsenal Norway
Kontaktinfo:
Arsenal Norway er den offisielle supporterklubben til Arsenal FC i Norge. Vi har to typer medlemskap. Standard medlem, og familiemedlem.

Bekreftelse på e-post
Når bestillingen din er betalt vil du få en e-post fra oss med bekreftet medlemsnummer, type medlemskap du har bestilt, betalingssum og referansenummer på transaksjonen. Ta godt vare på bekreftelsen da denne gjelder som kvittering.
Ikke mottatt bekreftelse på e-post?
Dersom du ikke har mottatt bekreftelsen på e-post fra oss kort tid etter bestillingen, ber vi deg undersøke om den kan ha lagt seg i innboksen for useriøs e-post. Dersom du er i tvil om bestillingen er korrekt gjennomført, ber vi deg ta kontakt med oss på e-post: kontakt@gunners.no

Pris
Alle priser er i norske kroner. Det er ikke moms på kjøp av medlemskap. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen gjennomføres, og inkluderer alle utgifter forbundet med kjøpet, som utgifter til utstedelse, porto, frakt m.m.

Leveringsbetingelser
Medlemskapet aktiveres med en gang betalingen er godkjent. Man må sende mail til nestleder@gunners.no for å få tildelt medlemsnummer og tilgang til digitalt medlemskort.

Gyldighet
Hovedmedlemskap gjelder for 12 måneder, og det garanterer 6 medlemsblader. 
Familiemedlemskap er gyldig så lenge hovedmedlemmets medlemskap er gyldig.
Det sendes ut tilbud om fornyelse før medlemskapet utgår. Medlemskapet kan når som helst sies opp, men eventuelt utestående refunderes ikke. Informasjon om fornyelse kan sendes ut på e-post, telefon eller pr. brev.
Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om produktene/tjenestene på siden.
Antall blader og innhold i medlemskapene kan bli endret på kort varsel dersom årsmøtevedtak eller styret i foreningen bestemmer det.
Personopplysninger
Supporterklubben behandler persondata iht. Lov om personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller andre eksterne registre.

Betaling med kort
Vi krever betaling for produktene fra det tidspunkt ordrebekreftelse og gyldig kvittering blir sendt fra oss til kunden. Dette skjer idet kjøpet gjennomføres.
Når bestillingen bekreftes med e-mail fra oss, er betalingen godkjent og hele kjøpet vil bli belastet kortet ditt. Det er mulig å benytte Visa, Mastercard og Vipps som betalingsmiddel på nett.
Betaling via bank
Ved betaling via bank vil du få tilsendt informasjon på e-post om kontonummer og KID. Merk at ved bruk av betaling via bank vil ikke medlemskal aktiveres før vi har registrert betalingen. Merk at dette kan ta opp til to uker. 

Kortinformasjon
Når du handler hos supporterklubben blir betalingen behandlet av Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning. All kortinformasjon blir oppbevart iht. kortselskapets regelverk.
Ekstra betaling
Medlemmer  som betaler inn ekstra medlemskontingent vil ikke få utvidet medlemsperioden. Dette er kun for de som ønsker å støtte supporterklubben utover normal kontingent.
Avbestilling
Angrer du kjøpet, kan bestillingen annulleres innen 14 dager. Angreretten gjelder fra det tidspunkt medlemskapet betales, se kvittering du mottar på e-post.
For å benytte deg av angreretten, send kvitteringen i retur til kontakt@gunners.no, evt. per post til:
Arsenal Norway
Mannsverk 74
5094 Bergen
Husk å legge ved opplysninger som gjør det mulig for oss å identifisere deg: navn, adresse og kontonummer du vil ha pengene tilbakeført på. Hvis du har spart på kvitteringen på kjøpet, kan du vedlegge en kopi av denne. De forsendelsesomkostninger som påløper i forbindelse med returnering av et medlemskap, dekkes av kunden.
Når du har annullert bestillingen av medlemskapet iht. ovenstående, krediterer vi det innbetalte beløp og setter inn pengene på din konto senest 14 dager etter mottakelsen.
Reklamasjon
Arsenal Norway behandler reklamasjoner iht. kjøpslovens paragraf om reklamasjon. Dersom du ønsker å reklamere på et medlemskap, skal det sendes skriftlig begrunnelse med dokumentasjon til vår adresse:
Arsenal Norway
Mannsverk 74
5094 Bergen
Når du returnerer et medlemskap, skal du inkludere ditt navn og din adresse eller et medlemsnummer.